środa, 2 października 2013

plik `hsjdkhjdshjfhsdj` już istnieje czy chcesz go zamienić?

koty mnie wkurwiają.
ludzie mnie wkurwiają.
prawie wszystko mnie wkurwia C:
co ten kot kurwa robi?
dobra nie klnę już...
jutro jadę do cieplic.
wujek ma mi zrobić koszulkę `plugs not drugs`, jeszcze wcześniej gitarka a w ciepłych muszę zobać za koloryzującymi piankami do włosów :3
za to w piątek buszuję z martą po sklepach, szczególnie interesujące są chińskie centra C: kocham z nią chodzić po sklepach :)) a i zrobię pierwszą wypłatę z skarbonki na kolczyki.
a tak zaczęłam pisać a tu nagle maks,koty sernik i piszę już około godziny jeden post.
jak zawsze.
to jest straszne.
nie wiem co robić.
o czym pisać.
uczę się śpiewać :c
nie umiem śpiewać.
chcę pograć na wzmacniaczu *_*
chce ktoś kota?
dużego, wrednego potwora?
który budzi o 5 rano bo chce włazić do kartonów lub wyjść z pokoju...
zabierzecie ją no ;-;
a i nie wiem jakim prawem moja mama zauważyła tragusa... no jakim? pod moją czarną czupryną ;-;
no dobrze mniejsza z tym ja chcę snejki drugiego nostrila, żeby mi przyszły kolce do noska i już tunel 16 mm :C help, pomocy! a i jeszcze cheeks *_*
ponoć mam za dużo miłości dlatego jej nie rozumiem...
ale przeprasza,  niektórzy z tą miłością przesadzają...
albo osoby których prawie nie znam...
np. piszę z kimś, temat schodzi na to że genialnym sposobem rozcięłam sobie palca i prawie się wykrwawiłam.... mianowicie chciałam wyrzucić puszkę po kokosowym mleku skondensowanym i tak jakoś wyszło ;-; no dobra pisać mi że powinnam na siebie uważać jestem nieostrożna że to się mogło tragicznie skończyć... a ja takie szczere wtf... napisałam że miałabym wtedy wyjebane dziękuję i dobranoc. nie lubię jak ktoś obarcza mnie zbyt dużą troską. w niektórych sprawach umiem radzić sobie sama, fakt jestem dopiero `hot 14` (umarłam jak mi to napisano XD) ale dużo przeżyłam ...
no dobra nawijam taśmę na plug, przeglądam tumblr, uczę się śpiewać i kończę.
macie jeszcze reklaming ;-;
tumblr-http://needle-needle.tumblr.com/
ask->http://ask.fm/needleneedle
instagram->http://instagram.com/acama69#
wszyscy mówią że tyle ładnych rzeczy się w lumpach znajdzie, a ja nie mam do tego szczęścia ;-;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz