poniedziałek, 30 września 2013

chaos.

hej.
jak ja nienawidzę poniedziałków. jeszcze trzeba prasówkę na wos zrobić i uczyć się techniki. a jutro 8 lekcji ;-;
kot zamieszkał u mnie w szafie.
dzisiaj robię sobie tragusa.
wczoraj zjebałam anti tragusa.
jeszcze w tym tygodniu indu.
robię małą zmianę wystroju w pokoju. pozrywałam zdjęcia i płyty ze ścian... teraz chcę wydrukować zdjęcia tatuaży i kolczyków...powiesiłam zamiast płyt flagę i zaczynam kolekcjonować łapacze snów. chcę też jeden zrobić.
właśnie w sobotnią noc zrobiłam sobie plugi z modeliny *_* a wczoraj rozepchałam uszko do 14 mm... jeszcze tylko 2 mm i jestem w niebie : ))
może jutro zobaczę do chińskiego za piórkami i białą zwykłą koszulką... właśnie chińskie centra... w jednym są takie mistrzowskie kolczyki że odpadam...
w piątek shopping z martą. chociaż jeszcze nie będzie promocji to taki chuj ;-;
mam kanapki.
mniam.
jestem głodna chociaż jadłam :C
jeść,jeść,jeść!
chaos w postach jak i w życiu ;-;
chyba idę po coś jeszcze do jedzenia.
właśnie kupuję rozpychacz spiralę 16 mm czarną, jest piękna, i muszę jeszcze kupić plugi 14 mm...
a potem odkładam na najpiękniejsze 16 mm z insplug *_*
jeszcze czekam na moje 12mm silikony... może jutro dojdą...
no dobra.
ja spadam po kolejną kanapkę, herbatkę i pisać prasówkę.
a i wszystkiego najlepszego chłopacy, wspaniałych dziewczyn,miłości,seksu,alkoholu,pieniędzy i czego tam dusza zapragnie :3
ask->http://ask.fm/needleneedle
tumblr-> http://needle-needle.tumblr.com/
instagram-> http://instagram.com/acama69#
nie wiem, lajkujecie,reblogujcie,pytajcie,komentujcie,obserwujcie, co chcecie. zapraszam.
a i muszę sobie włosy zafarbować znowuż.... na czarno :x
ech.
pa.
jest piękna C:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz